دانلود مقاله انگلیسی رایگان:روشهای مشارکت در ترغیب دانش آموزان به اشتغال در توسعه بازی های دیجیتال آموزشی - 2018

دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات isi بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi انتخاب گردیده اند. همچنین تمامی ترجمه ها دارای ضمانت کیفیت بوده و در صورت عدم رضایت کاربر مبلغ عینا عودت داده خواهد شد.

پشتیبانی
اپلیکشن اندروید
آرشیو مقالات
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
تمامی مقالات ترجمه شده ، انگلیسی و کتاب های این سایت با دقت تمام انتخاب شده اند. در انتخاب مقالات و کتاب ها پارامترهای جدید بودن، پر جستجو بودن، درخواست کاربران ، تعداد صفحات و ... لحاظ گردیده است. سعی بر این بوده بهترین مقالات در هر زمینه انتخاب و در اختیار شما کاربران عزیز قرار گیرد. ضمانت ما، کیفیت ماست.
نرم افزار winrar

از نرم افزار winrar برای باز کردن فایل های فشرده استفاده می شود. برای دانلود آن بر روی لینک زیر کلیک کنید
دانلود

پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
دانلود مقاله انگلیسی مدیریت آموزشی رایگان
  • Participatory methodologies to promote student engagement in the development of educational digital games Participatory methodologies to promote student engagement in the development of educational digital games

    سال انتشار:

    2018


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Participatory methodologies to promote student engagement in the development of educational digital games


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    روشهای مشارکت در ترغیب دانش آموزان به اشتغال در توسعه بازی های دیجیتال آموزشی


    منبع:

    Computers & Education Volume 116, January 2018, Pages 161-175


    نویسنده:

    Taciana Pontual Falcão, Flávia Mendes de Andrade e Peres, Dyego Carlos Sales de Morais, Glaucileide da Silva Oliveira


    چکیده انگلیسی:

    Engagement is a fundamental condition for learning, which the outdated educational system is failing to sustain for the current generation of students, born in a world permeated with digital technologies. This article presents an analysis of high school students’ engagement while playing the roles of programmers and designers of educational digital games in the Community of Practice of the DEMULTS project, which aims to provide an alternative within the traditional educational system. Data collection was performed within an ethnographic approach with participant observation, questionnaires and social network interaction, and analysis was based on the constructs of Activity Theory. Four groups of students were identified with similar needs and motivations, each engaged at different levels according to the nature of the tasks, interaction with peers and educators, and personal expectations. Results reveal that, even in a supposedly fun and innovative context, the relationship between the object of the activity and the students needs is crucial to promote engagement and learning. Identifying and taking into account students needs and expectations is reinforced as an indispensable step in educational interventions.
    keywords: Interdisciplinary projects| Learning communities| Media in education| Secondary education| Teaching/learning strategies


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 15
    حجم فایل: 713 کیلوبایت

    قیمت: رایگان


    توضیحات اضافی: نظر




آرشیو کامل مقالات

اگر این مقاله را پسندیدید آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید (برای به اشتراک گذاری بر روی ایکن های زیر کلیک کنید)

این مقاله را در فیس بوک به اشتراک بگذارید این مقاله را در توییتر به اشتراک بگذارید این مقاله را در لینکداین به اشتراک بگذارید این مقاله را در گوگل پلاس به اشتراک بگذارید این مقاله را در زینگ به اشتراک بگذارید این مقاله را در تلگرام به اشتراک بگذارید

تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-آموزشی
موضوعات
footer