دانلود مقاله انگلیسی رایگان:مقایسه واقعیت مجازی و دست ها روی فعالیتها در آموزش علم ازطریق طیف سنجی کارکردی نزدیک مادون قرمز - 2018

محرم

کارابرن عزیز، مقالات isi بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi انتخاب گردیده اند. همچنین تمامی ترجمه ها دارای ضمانت کیفیت بوده و در صورت عدم رضایت کاربر مبلغ عینا عودت داده خواهد شد.

پشتیبانی
اپلیکشن اندروید
آرشیو مقالات
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
تمامی مقالات ترجمه شده ، انگلیسی و کتاب های این سایت با دقت تمام انتخاب شده اند. در انتخاب مقالات و کتاب ها پارامترهای جدید بودن، پر جستجو بودن، درخواست کاربران ، تعداد صفحات و ... لحاظ گردیده است. سعی بر این بوده بهترین مقالات در هر زمینه انتخاب و در اختیار شما کاربران عزیز قرار گیرد. ضمانت ما، کیفیت ماست.
نرم افزار winrar

از نرم افزار winrar برای باز کردن فایل های فشرده استفاده می شود. برای دانلود آن بر روی لینک زیر کلیک کنید
دانلود

پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
دانلود مقاله انگلیسی مدیریت آموزشی رایگان
  • Comparison of virtual reality and hands on activities in science education via functional near infrared spectroscopy Comparison of virtual reality and hands on activities in science education via functional near infrared spectroscopy

    سال انتشار:

    2018


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Comparison of virtual reality and hands on activities in science education via functional near infrared spectroscopy


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    مقایسه واقعیت مجازی و دست ها روی فعالیتها در آموزش علم ازطریق طیف سنجی کارکردی نزدیک مادون قرمز


    منبع:

    Computers & Education Volume 124, September 2018, Pages 14-26


    نویسنده:

    Richard Lamb, Pavlo Antonenko, Elisabeth Etopio, Amanda Seccia


    چکیده انگلیسی:

    There has been an increased focus on the use of cognitive strategies in the science classroom, in part this increased focus is due to the implementation of the Next Generation Science Standards (NGSS). This focus has created the need to examine claims regarding the cognitive basis for disciplinary approaches such as video lecture, virtual reality (VR), Serious Educational Games (SEGs), and hands on activities. The purpose of this study was to investigate differences in the level of hemodynamic response as it relates to four different approaches to teaching topics in the life sciences. The first approach used a video based lecture approach. The other approaches used an immersive Serious Educational Game and a virtual reality environment in which students were exposed to an experience involving the process of deoxyribonucleic acid (DNA) replication. The final condition was that of a hands-on activity. Researchers used functional near-infrared spectroscopy to examine hemodynamic localization and intensity as it related to each condition. In addition to examination of cognitive dynamics, content learning gains were also examined. Results provide evidence that there is parity between the hands on condition, Serious Educational Games, and the virtual reality conditions in learning outcomes and cognitive processing.
    keywords: Virtual reality |fNIRS |Cognition |Serious educational games


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 13
    حجم فایل: 671 کیلوبایت

    قیمت: رایگان


    توضیحات اضافی: نظر




آرشیو کامل مقالات

اگر این مقاله را پسندیدید آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید (برای به اشتراک گذاری بر روی ایکن های زیر کلیک کنید)

این مقاله را در فیس بوک به اشتراک بگذارید این مقاله را در توییتر به اشتراک بگذارید این مقاله را در لینکداین به اشتراک بگذارید این مقاله را در گوگل پلاس به اشتراک بگذارید این مقاله را در زینگ به اشتراک بگذارید این مقاله را در تلگرام به اشتراک بگذارید

تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-آموزشی
موضوعات
footer