دانلود مقاله انگلیسی رایگان:بررسی یک سیستم - 2018

بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات isi بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi انتخاب گردیده اند. همچنین تمامی ترجمه ها دارای ضمانت کیفیت بوده و در صورت عدم رضایت کاربر مبلغ عینا عودت داده خواهد شد.

پشتیبانی
اپلیکشن اندروید
آرشیو مقالات
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
تمامی مقالات ترجمه شده ، انگلیسی و کتاب های این سایت با دقت تمام انتخاب شده اند. در انتخاب مقالات و کتاب ها پارامترهای جدید بودن، پر جستجو بودن، درخواست کاربران ، تعداد صفحات و ... لحاظ گردیده است. سعی بر این بوده بهترین مقالات در هر زمینه انتخاب و در اختیار شما کاربران عزیز قرار گیرد. ضمانت ما، کیفیت ماست.
نرم افزار winrar

از نرم افزار winrar برای باز کردن فایل های فشرده استفاده می شود. برای دانلود آن بر روی لینک زیر کلیک کنید
دانلود

پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
دانلود مقاله انگلیسی مدیریت آموزشی رایگان
  • Evaluating a tactile and a tangible multi-tablet gamified quiz system for collaborative learning in primary education Evaluating a tactile and a tangible multi-tablet gamified quiz system for collaborative learning in primary education

    سال انتشار:

    2018


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Evaluating a tactile and a tangible multi-tablet gamified quiz system for collaborative learning in primary education


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    بررسی یک سیستم


    منبع:

    Computers & Education Volume 123, August 2018, Pages 65-84


    نویسنده:

    Fernando Garcia-Sanjuan, Sandra Jurdi, Javier Jaen, Vicente Nacher


    چکیده انگلیسی:

    Gamification has been identified as an interesting technique to foster collaboration in educational contexts. However, there are not many approaches that tackle this in primary school learning environments. The most popular technologies in the classroom are still traditional video consoles and desktop computers, which complicate the design of collaborative activities since they are essentially mono-user. The recent popularization of handheld devices such as tablets and smartphones has made it possible to build affordable, scalable, and improvised collaborative gamified activities by creating a multi-tablet environment. In this paper we present Quizbot, a collaborative gamified quiz application to practice different subjects, which can be defined by educators beforehand. Two versions of the system are implemented: a tactile for tablets laid on a table, in which all the elements are digital; and a tangible in which the tablets are scattered on the floor and the components are both digital and physical objects. Both versions of Quizbot are evaluated and compared in a study with eighty primary-schooled children in terms of user experience and quality of collaboration supported. Results indicate that both versions of Quizbot are essentially equally fun and easy to use, and can effectively support collaboration, with the tangible version outperforming the other one with respect to make the children reach consensus after a discussion, split and parallelize work, and treat each other with more respect, but also presenting a poorer time management.
    keywords: Computer-supported collaborative learning (CSCL) |Tangible user interfaces (TUI) |Multi-display environments (MDE) |Tablets |Children


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 20
    حجم فایل: 1901 کیلوبایت

    قیمت: رایگان


    توضیحات اضافی: نظر




آرشیو کامل مقالات

اگر این مقاله را پسندیدید آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید (برای به اشتراک گذاری بر روی ایکن های زیر کلیک کنید)

این مقاله را در فیس بوک به اشتراک بگذارید این مقاله را در توییتر به اشتراک بگذارید این مقاله را در لینکداین به اشتراک بگذارید این مقاله را در گوگل پلاس به اشتراک بگذارید این مقاله را در زینگ به اشتراک بگذارید این مقاله را در تلگرام به اشتراک بگذارید

تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-آموزشی
موضوعات
footer