دانلود مقاله انگلیسی رایگان:انگیزه یک بازی است: بازی های شدیدا چند لایه ای آنلاین به عنوان عامل های انگیزه در آموزش عالی - 2018

دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات isi بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi انتخاب گردیده اند. همچنین تمامی ترجمه ها دارای ضمانت کیفیت بوده و در صورت عدم رضایت کاربر مبلغ عینا عودت داده خواهد شد.

پشتیبانی
اپلیکشن اندروید
آرشیو مقالات
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
تمامی مقالات ترجمه شده ، انگلیسی و کتاب های این سایت با دقت تمام انتخاب شده اند. در انتخاب مقالات و کتاب ها پارامترهای جدید بودن، پر جستجو بودن، درخواست کاربران ، تعداد صفحات و ... لحاظ گردیده است. سعی بر این بوده بهترین مقالات در هر زمینه انتخاب و در اختیار شما کاربران عزیز قرار گیرد. ضمانت ما، کیفیت ماست.
نرم افزار winrar

از نرم افزار winrar برای باز کردن فایل های فشرده استفاده می شود. برای دانلود آن بر روی لینک زیر کلیک کنید
دانلود

پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
دانلود مقاله انگلیسی مدیریت آموزشی رایگان
  • Motivation is a game: Massively multiplayer online games as agents of motivation in higher education Motivation is a game: Massively multiplayer online games as agents of motivation in higher education

    سال انتشار:

    2018


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Motivation is a game: Massively multiplayer online games as agents of motivation in higher education


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    انگیزه یک بازی است: بازی های شدیدا" چند لایه ای آنلاین به عنوان عامل های انگیزه در آموزش عالی


    منبع:

    Computers & Education Volume 123, August 2018, Pages 174-194


    نویسنده:

    Papia Bawa, Sunnie Lee Watson, William Watson


    چکیده انگلیسی:

    Stakeholders in the education arena are seeking effective and affordable ways to integrate technology in curriculum. One technology integration approach that has received attention is using commercial digital games as technological tools in the curriculum. Massively Multiplayer Online Games or MMOGs are a sub-genre of commercial, made for entertainment games. While there is considerable evidence that such games provide robust, stimulating and motivating environments for users, there are gaps in examinations of how learners perceive their experiences when immersed in MMOG based curricular environments. As learners are the focal points of designing instruction, understanding their conceptions is crucial for effective instructional design. Using a Phenomenography approach, this study highlighted the experiences of 95 students in English and Business courses that used an MMOG based curriculum. A key finding is that participants approve of game related contents such as information on game sites, game wikis and YouTube tutorials, with or without experiencing gameplay. This suggests a possible paradigm shift in the way MMOGs may be infused in the curriculum, as teachers and instructional designers may find it easier to implement and adopt MMOGs in their classrooms if complexities such as mandatory gameplay are not necessary. Researcher and practitioner implications are also discussed.
    keywords:


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 21
    حجم فایل: 1853 کیلوبایت

    قیمت: رایگان


    توضیحات اضافی: نظر




آرشیو کامل مقالات

اگر این مقاله را پسندیدید آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید (برای به اشتراک گذاری بر روی ایکن های زیر کلیک کنید)

این مقاله را در فیس بوک به اشتراک بگذارید این مقاله را در توییتر به اشتراک بگذارید این مقاله را در لینکداین به اشتراک بگذارید این مقاله را در گوگل پلاس به اشتراک بگذارید این مقاله را در زینگ به اشتراک بگذارید این مقاله را در تلگرام به اشتراک بگذارید

تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-آموزشی
موضوعات
footer