دانلود مقاله انگلیسی رایگان:بازی چالش خلاقیت: یک مداخله آموزشی برای ارتقای خلاقیت با وارد کردن فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی - 2018

دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات isi بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi انتخاب گردیده اند. همچنین تمامی ترجمه ها دارای ضمانت کیفیت بوده و در صورت عدم رضایت کاربر مبلغ عینا عودت داده خواهد شد.

پشتیبانی
اپلیکشن اندروید
آرشیو مقالات
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
تمامی مقالات ترجمه شده ، انگلیسی و کتاب های این سایت با دقت تمام انتخاب شده اند. در انتخاب مقالات و کتاب ها پارامترهای جدید بودن، پر جستجو بودن، درخواست کاربران ، تعداد صفحات و ... لحاظ گردیده است. سعی بر این بوده بهترین مقالات در هر زمینه انتخاب و در اختیار شما کاربران عزیز قرار گیرد. ضمانت ما، کیفیت ماست.
نرم افزار winrar

از نرم افزار winrar برای باز کردن فایل های فشرده استفاده می شود. برای دانلود آن بر روی لینک زیر کلیک کنید
دانلود

پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
دانلود مقاله انگلیسی مدیریت آموزشی رایگان
  • The Creativity Challenge Game: An educational intervention for creativity enhancement with the integration of Information and Communication Technologies (ICTs) The Creativity Challenge Game: An educational intervention for creativity enhancement with the integration of Information and Communication Technologies (ICTs)

    سال انتشار:

    2018


    عنوان انگلیسی مقاله:

    The Creativity Challenge Game: An educational intervention for creativity enhancement with the integration of Information and Communication Technologies (ICTs)


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    بازی چالش خلاقیت: یک مداخله آموزشی برای ارتقای خلاقیت با وارد کردن فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی


    منبع:

    Computers & Education Volume 123, August 2018, Pages 195-211


    نویسنده:

    Afroditi Stolaki, Anastasios A. Economides


    چکیده انگلیسی:

    Creativity enhancement is an educational objective. The integration of Information and Communication Technologies (ICTs) into the curriculum is another goal of many educators. In this study a creativity enhancement intervention was conducted with participants students (N = 90, 46 male, 44 female) of mean age M = 18.38, in an information systems course. A quasi-experimental design was employed and the proposed method included the extensive use of Facebook, a collaborative team structure, a game-like competitive environment, questions generation and answering. Creativity was measured with several pre-post divergent thinking tests. Academic achievement was obtained through exam results. Additional data were collected with online questionnaires. Results show that the intervention was overall effective in stimulating creativity. There was a statistically significant increase in fluency, flexibility, elaboration and originality, as measured by divergent thinking tests. Total student creativity calculated with the use of principal component analysis showed a significant positive link to academic achievement and ICT knowledge. Students with almost zero Facebook usage exhibited the highest levels of creativity followed closely by their peers with the highest Facebook usage. Creativity enhancement was not related to Facebook usage or ICT knowledge. Results and implications are discussed, and propositions for future research are offered.
    keywords: Computer-mediated communication |Cooperative/collaborative learning |Interactive learning environments |Learning communities |Teaching/learning strategies


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 17
    حجم فایل: 650 کیلوبایت

    قیمت: رایگان


    توضیحات اضافی: نظر




آرشیو کامل مقالات

اگر این مقاله را پسندیدید آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید (برای به اشتراک گذاری بر روی ایکن های زیر کلیک کنید)

این مقاله را در فیس بوک به اشتراک بگذارید این مقاله را در توییتر به اشتراک بگذارید این مقاله را در لینکداین به اشتراک بگذارید این مقاله را در گوگل پلاس به اشتراک بگذارید این مقاله را در زینگ به اشتراک بگذارید این مقاله را در تلگرام به اشتراک بگذارید

تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-آموزشی
موضوعات
footer