دانلود مقاله انگلیسی رایگان:وقتی که هنر فناوری را برآورده می کند: نقش واقعیت تقویت شده در ارتقای تجربیات موزه و قصدهای خرید - 2018

محرم

کارابرن عزیز، مقالات isi بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi انتخاب گردیده اند. همچنین تمامی ترجمه ها دارای ضمانت کیفیت بوده و در صورت عدم رضایت کاربر مبلغ عینا عودت داده خواهد شد.

پشتیبانی
اپلیکشن اندروید
آرشیو مقالات
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
تمامی مقالات ترجمه شده ، انگلیسی و کتاب های این سایت با دقت تمام انتخاب شده اند. در انتخاب مقالات و کتاب ها پارامترهای جدید بودن، پر جستجو بودن، درخواست کاربران ، تعداد صفحات و ... لحاظ گردیده است. سعی بر این بوده بهترین مقالات در هر زمینه انتخاب و در اختیار شما کاربران عزیز قرار گیرد. ضمانت ما، کیفیت ماست.
نرم افزار winrar

از نرم افزار winrar برای باز کردن فایل های فشرده استفاده می شود. برای دانلود آن بر روی لینک زیر کلیک کنید
دانلود

پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
دانلود مقاله انگلیسی مدیریت توریسم رایگان
  • When art meets tech: The role of augmented reality in enhancing museum experiences and purchase intentions When art meets tech: The role of augmented reality in enhancing museum experiences and purchase intentions

    سال انتشار:

    2018


    عنوان انگلیسی مقاله:

    When art meets tech: The role of augmented reality in enhancing museum experiences and purchase intentions


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    وقتی که هنر فناوری را برآورده می کند: نقش واقعیت تقویت شده در ارتقای تجربیات موزه و قصدهای خرید


    منبع:

    Tourism Management Volume 68, October 2018, Pages 127-139


    نویسنده:

    Zeya He, Laurie Wu, Xiang (Robert) Li


    چکیده انگلیسی:

    As augmented reality (AR) has been increasingly adopted by various industries as a marketing tool, tourism practitioners have come to recognize its promising potential in staging experiences. Despite the extensive discussions around ARs managerial implications, academic inquiry into how to adopt AR technology in museum tourism contexts remains rare. Building on this emerging stream of scholarly literature, the current study attempts to examine the impact of information type (dynamic verbal vs. dynamic visual cues) and augmenting immersive scenes (high vs. low virtual presence) on visitors evaluation of the AR-facilitated museum experience and their subsequent purchase intentions. Using an experimental approach, the results demonstrate that compared with dynamic visual cues, dynamic verbal cues lead to visitors higher levels of willingness to pay more and such effect is more salient when environmental augmentation provides a high level of virtual presence. Such effects can be explained by the psychological mechanism of mental imagery.
    keywords: Augmented reality |Museum experience |Aesthetic experience |Attentional control theory |Mental imagery theory


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 13
    حجم فایل: 1306 کیلوبایت

    قیمت: رایگان


    توضیحات اضافی: نظر




آرشیو کامل مقالات

اگر این مقاله را پسندیدید آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید (برای به اشتراک گذاری بر روی ایکن های زیر کلیک کنید)

این مقاله را در فیس بوک به اشتراک بگذارید این مقاله را در توییتر به اشتراک بگذارید این مقاله را در لینکداین به اشتراک بگذارید این مقاله را در گوگل پلاس به اشتراک بگذارید این مقاله را در زینگ به اشتراک بگذارید این مقاله را در تلگرام به اشتراک بگذارید

تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-توریسم
موضوعات
footer