دانلود مقاله و خرید ترجمه:ساختار عمومی و چند منظوره در مدل سازی دینامیک سیستم: نقشه راه و سوالات پژوهشی آینده - 2015
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

با سلام خدمت کاربران در صورتی که با خطای سیستم پرداخت بانکی مواجه شدید از طریق کارت به کارت (6037997535328901 بانک ملی ناصر خنجری ) مقاله خود را دریافت کنید (تا مشکل رفع گردد). 

مقالات ترجمه شده برق الکترونیک ( Power Electronics )
  • Generic and reusable structure in systems dynamics modelling: roadmap of literature and future research questions ساختار عمومی و چند منظوره در مدل سازی دینامیک سیستم: نقشه راه و سوالات پژوهشی آینده

    دسته بندی:

    برق الکترونیک - Power Electronics


    سال انتشار:

    2015


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    ساختار عمومی و چند منظوره در مدل سازی دینامیک سیستم: نقشه راه و سوالات پژوهشی آینده


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Generic and reusable structure in systems dynamics modelling: roadmap of literature and future research questions


    منبع:

    33rd International Conference of the System Dynamics Society, Cambridge, Massachusetts, USA, 19 - 23 July 2015


    نویسنده:

    Sondoss ElSawah, Alan McLucas, Mike Ryan


    چکیده انگلیسی:

    In the systems dynamics literature, some research efforts have focused on the idea of developing generic and reusable modelling elements. This literature is largely fragmented, which makes it challenging, especially for newcomers, to synthesise what has been achieved and to identify potential research directions. Key insights from the paper are that there is little research into the process of designing reusable structures, and there is a clear gap between the design of these structures and how they can be used effectively in practice. We envisage that emerging research directions such as exploratory system dynamics modelling and XMILE may present opportunities to refresh interest in the topic.
    Keywords: generic structures | molecules | system dynamics-meta model | object-oriented


    چکیده فارسی:

    در گزارشات مربوط به دینامیک سیستم ها ، برخی از تلاش های پژوهشی بر مبنای مولفه های توسعه عناصر مدل سازی عمومی و چند منظوره تمرکز کرده است. این گزارشات عمدتا تقسیم بندی شده است، و به ویژه در رابطه با شناسایی موارد بدست آمده برای تازه واردین بسیار چالش برانگیز است. بینش های کلیدی این مقاله این است که تحقیقات کمی در زمینه طراحی ساختارهای چندمنظوره وجود دارد و یک شکاف روشن بین طراحی این ساختارها و نحوه استفاده از آنها در عمل وجود دارد. ما پیش بینی میکنیم که مسیرهای تحقیقاتی جدید مانند مدل سازی دینامیکی اکتشافی و XMILE ممکن است فرصتی برای تازه کردن علاقه به موضوع ارائه دهد.
    کلمات کلیدی: ساختارهای عمومی | مولکول ها | دینامیک سیستم | مدل سیستمی متا دینامیک | شی گرا
    مقدمه
    در مقاله شماره 1 سیستم دینامیک ، پیچ در سال 1985 موضوع "ساختارهای عمومی" را به عنوان یک مسئله تحقیقاتی مطرح کرد و سوالات را درمورد دینامیک سیستم درمورد معنی، ارزش تحقیقاتی، ابزار برای سیاست گذاران و رویکرد برای شناسایی و اعتبار آنها مطرح کرد. یک دهه بعد، لین و اسمارت (1995) تکامل و کاربرد مفهوم را در گزارشات مربوط به پویایی سیستم دنبال کردند. آنها استدلال کردند که این مفهوم، تفسیرهای متعددی را ارائه می دهد و با توجه به نحوه کاربرد آن در فعالیت های مختلف در زمینه های پویایی سیستم، همبخشی های مختلفی را ارائه می دهد.
    از آن زمان تاکنون، تلاش های تحقیقاتی برای حل این موضوع انجام شده است. کار انجام شده به طور گسترده ای به دو راستا ختم می شوند: (1) مطالعاتی که هدف آن شناسایی ساختار عمومی به صورت یک نظریه برای برقراری پیوند بین ساختار و رفتار است و (2) مطالعاتی که هدف آن بهبود بهره وری مدل سازی و ارتباط دامنه است. از هر دو جهت ساختارهای عمومی را به عنوان وسیله مفید برای انتقال دانش به اشتراک می گذارند. با نگاهی به این عرصه، می توان نتیجه گرفت که به نظر می رسد این کار با هیچ روش مشخص و نقشه راهی در مورد آنچه که به دست آمده است، ارائه نمی دهد و تمرکز کمی در مسیرهای تحقیقاتی به صورت بالقوه وجود دارد. در این مقاله، ما قصد داریم به حل این شکاف درک شده کمک کنیم.
    مقاله بر اساس سه هدف تشکیل شده است. در ابتدا، مفاهیم و رویکردهای ما را به موضوع ساختارهای عمومی و قابل استفاده در دینامیک سیستم متمرکز می کند. ما (مقاله لین و اسمارت، 1995) را به عنوان نقطه شروع برای بررسی مان قرار می دهیم و تنها به کارهایی که قبلا انجام داده ایم اشاره می کنیم که برای بحث و جریان مقاله ضروری است. ثانیا، ما پژوهش ها را در سه حوزه مطابق با آنچه که آنها در توسعه مفهوم کمک می کنند تقسیم بندی و سازماندهی می کنیم: (1) تعریف و مفهوم سازی، (2) ایجاد مدل رسمی و پیاده سازی نرم افزار، و (3) اعتبار سنجی و ارزیابی. سرانجام، ما درباره شکاف ها و ارائه ایده هایی برای سوالات تحقیق آینده پیشنهاداتی را ارائه می کنیم.


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 15
    تعداد صفحات فایل doc فارسی(با احتساب مراجع): 19

    وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    حجم فایل: 145 کیلوبایت


    قیمت: 36000 تومان   


    توضیحات اضافی:




اگر این مقاله را پسندیدید آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید (برای به اشتراک گذاری بر روی ایکن های زیر کلیک کنید)

تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
rss مقالات ترجمه شده rss مقالات انگلیسی rss کتاب های انگلیسی rss مقالات آموزشی
logo-samandehi
بازدید امروز: 5523 :::::::: بازدید دیروز: 3097 :::::::: بازدید کل: 39790 :::::::: افراد آنلاین: 57