دانلود مقاله و خرید ترجمه:قربانی شدن در طی و پس از جنگ یافته های تجربی از بوسنی - 2016
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی 2

با سلام خدمت کاربران در صورتی که با خطای سیستم پرداخت بانکی مواجه شدید از طریق کارت به کارت (6037997535328901 بانک ملی ناصر خنجری ) مقاله خود را دریافت کنید (تا مشکل رفع گردد). 

مقالات ترجمه شده روابط بین الملل ( International Relations )
  • VICTIMISATION DURING AND AFTER WAR Empirical findings from Bosnia قربانی شدن در طی و پس از جنگ یافته های تجربی از بوسنی

    دسته بندی:

    روابط بین الملل - International Relations


    سال انتشار:

    2016


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    قربانی شدن در طی و پس از جنگ یافته های تجربی از بوسنی


    عنوان انگلیسی مقاله:

    VICTIMISATION DURING AND AFTER WAR Empirical findings from Bosnia


    منبع:

    Taylor and Francis Group, Routledge; Milton Park, Abingdon , 2016


    نویسنده:

    Stephan Parmentier and Elmar G:M: Weitekamp


    چکیده انگلیسی:

    The Dayton Peace Agreements of December 1995 put an official end to the war in Bosnia that had raged through the country since early 1992 and taken an enormous toll on its population, infrastructure and cultural heritage. Mass murders, extrajudicial executions, torture, rape, illegal detention, forced displacement, looting and destruction of religious and cultural sites were common atrocities and estimates point to around 100,000 deaths and 2.2 million displaced people. The Agreements divided the country into two entities: the Federation of Bosnia and Herzegovina, inhabited predominantly by a Bosniak and Bosnian Croat population, and the Republika Srpska, inhabited predominantly by Bosnian Serbs. They also provided for a far-reaching intervention by the international community in both civilian and military affairs in post-war Bosnia. This complexity continues to complicate the Bosnian transitional justice context as well as pose big challenges for any research about the war and post-war realities.1


    چکیده فارسی:

    توافقنامه های صلح دیتون در دسامبر 1995، پایان رسمی جنگ در بوسنی را اعلام کردند، کشوری که از اوایل 1992 مورد هجوم واقع شده بود و تلفات عظیم جمعیت و نابودی بی اندازه ی زیرساخت های و میراث های فرهنگی را به خود دیده بود. کشتارهای دسته جمعی، اعدام های غیر قانونی، شکنجه، تجاوز، بازداشت غیرقانونی، جابجایی های اجباری، غارت و تخریب مکان های مذهبی و فرهنگی از عواقب شایع این جنگ بود و حدود 100 هزار نفر کشته و 2/2 میلیون نفر آواره، تخمین زده شد. این توافق نامه ها کشور را به دو هویت مستقل تقسیم کرد: فدراسیون بوسنی و هرزگوین که عمده ساکنان آن جمعیت بوسنیایی و بوسنی های کروات بودند، و جمهوری صربستان که عمدتا شامل صربهای بوسنیایی بودند. در این توافق نامه ها همچنین مداخلات گسترده ای توسط جامعه ی بین المللی هم در امورات نظامی و هم غیر نظامی در دوران پس از جنگ ارائه شده است. این پیچیدگی بر پیچیدگی های مربوط به عدالت انتقالی بوسنی افزود و هرگونه پژوهش درباره ی واقعیات جنگی و پس از جنگ را مشکل کرد. بحث راجع به قربانی شدن و عدالت پس از جنگ در دست نخبگان- سیاسی، اقتصادی، و جامعه ی مدنی- است، چه در سطح کشور و چه در سطح بین الملل، و از این رو دیدگاه ها و انتظارات جمعیت محلی این کشور به ندرت به ثبت رسیده است چه رسد به اینکه مورد بررسی قرار بگیرد. اگرچه در طی دهه ی اخیر شاهد رشد و توسعه ی سریع پژوهش های تجربی در حوزه ی موقعیت پس از جنگ، و گاهی نزاع های در حال وقوع بوده ایم، اما آنها هنوز یک استثنا هستند که حاکمیت موجود را تایید می کنند (ICTJ, 2004; ICTJ, 2006; ICTJ, 2007). با این وجود، پژوهش های ما که مبتنی بر جمعیت هستند، منابع اطلاعاتی ارزشمند و اضافی را ارائه می دهند که توجهاتی جدی و مهمی را به خود جلب کرده است.


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 21
    تعداد صفحات فایل doc فارسی(با احتساب مراجع): 31

    وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    حجم فایل: 102 کیلوبایت


    قیمت: 34320 تومان   


    توضیحات اضافی:




اگر این مقاله را پسندیدید آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید (برای به اشتراک گذاری بر روی ایکن های زیر کلیک کنید)

تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
rss مقالات ترجمه شده rss مقالات انگلیسی rss کتاب های انگلیسی rss مقالات آموزشی
logo-samandehi
بازدید امروز: 5364 :::::::: بازدید دیروز: 3097 :::::::: بازدید کل: 39631 :::::::: افراد آنلاین: 47