دانلود مقاله و خرید ترجمه:تغییر رفتار در جهت اقدامات پایدار با استفاده از فناوری اطلاعات - 2014
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

با سلام خدمت کاربران در صورتی که با خطای سیستم پرداخت بانکی مواجه شدید از طریق کارت به کارت (6037997535328901 بانک ملی ناصر خنجری ) مقاله خود را دریافت کنید (تا مشکل رفع گردد). 

مقالات ترجمه شده فناوری اطلاعات ( Information Technology )
  • Changing behavior towards sustainable practices using Information Technology تغییر رفتار در جهت اقدامات پایدار با استفاده از فناوری اطلاعات

    دسته بندی:

    فناوری اطلاعات - Information Technology


    سال انتشار:

    2014


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    تغییر رفتار در جهت اقدامات پایدار با استفاده از فناوری اطلاعات


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Changing behavior towards sustainable practices using Information Technology


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Journal of Environmental Management 139 (2014) 59e68


    نویسنده:

    Einar Iveroth, Fredrik Bengtsson


    چکیده انگلیسی:

    This article addresses the question of how to change individuals’ behavior towards more sustainable practices using Information Technology (IT). By following a multidisciplinary and socio-technical perspective, this inquiry is answered by applying a new frameworkdThe Commonality Framework for IT-enabled Changedon a case study of sustainable behavioral change. The framework is grounded in practice theory and is used to analyze the implementation of an IT-system aimed at changing citizens’ behavior towards more sustainable transport logistics and procurement in Uppsala, Sweden. The article applies case study research design and the empirical data consists of surveys, in-depth and semistructured interviews, observations and archival documents. The results show how the change towards sustainable practices is an entanglement of both social and technical-structural elements across time. In this process, structures such as IT are the enablers, and the actors and their social activities are the tipping-point factors that ultimately determine the success of changing individuals’ behavior towards a more sustainable direction. This article provides a more balanced view of how both actor and structure related properties interact during the on-going work with change towards greater sustainability practices than earlier research has offered. More specifically, the article offers both a lower-level theory and a method from which we can analyze change processes where technology is seen in its context, and where both technology and the human actor is brought forth to center stage.
    Keywords: Behavior change | Technology based change | Sociotechnical perspective | Practice theory


    چکیده فارسی:

    این مقاله سوالِ چگونگی تغییر رفتار افراد در جهت اقدامات پایدارتر را با استفاده از فناوری اطلاعات (IT) عنوان می کند. این سوال با پیروی از دیدگاه چندرشته ای و تخصصی- اجتماعی و با بکارگیری یک چهارچوب جدید - چهارچوب مشترک برای تغییراتی که بوسیله IT بوجود می آید - روی یک مطالعه موردی از تغییر رفتاری پایدار، پاسخ داده شده است. این چهارچوب بر پایه نظریه عمل است و برای تجزیه و تحلیل اجرای یک سیستم IT با هدف تغییر رفتار شهروندان در جهت تدارکات و اقدامات حمل و نقل پایدارتر، در اوپسالای سوئد استفاده شده است. مقاله طرح پژوهشیِ مطالعه ی موردی، داده های تجربی شامل نظرسنجی، مصاحبه های جامع و نیمه ساخت یافته، مشاهدات و اسناد بایگانی شده را به کار می برد. نتایج نشان می دهد که چگونه تغییر در جهت اقدامات پایدار، یک پیچیدگی از هر دو عنصرِ اجتماعی و تخصصی-ساختاری در طول زمان است. در این فرآیند ساختارهایی از قبیل IT تهیه کننده هستند و بازیگران و فعالیت های اجتماعی آنها، فاکتورهای نقطه عطفی هستند که در نهایت موفقیت تغییر رفتار افراد را در جهت یک مسیر پایدارتر تعیین می کنند. این مقاله نسبت به تحقیق اولیه ای که ارائه شد، دیدگاه متعادل تری را از چگونگی تعامل خصوصیات مربوط به بازیگر و ساختار، در طی کار در حال اجرا با تغییر به سمت اقدامات پایدارتر فراهم می کند. به خصوص مقاله هم نظریه سطح پایین هم روشی را ارائه می کند که از طریق آن ما می توانیم فرآیندهای تغییری که در بافت آن، تکنولوژی دیده می شود و هم تکنولوژی هم عامل انسانی به میدان می آیند را تجزیه و تحلیل کنیم.
    کلمات کلیدی : تغییر رفتار | فناوری بر اساس تغییر | دیدگاه تخصصی اجتماعی | نظریه عمل


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 10
    تعداد صفحات فایل doc فارسی(با احتساب مراجع): 34

    وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    حجم فایل: 90 کیلوبایت


    قیمت: 32400 تومان   


    توضیحات اضافی:




اگر این مقاله را پسندیدید آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید (برای به اشتراک گذاری بر روی ایکن های زیر کلیک کنید)

تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
rss مقالات ترجمه شده rss مقالات انگلیسی rss کتاب های انگلیسی rss مقالات آموزشی
logo-samandehi
بازدید امروز: 4882 :::::::: بازدید دیروز: 0 :::::::: بازدید کل: 4882 :::::::: افراد آنلاین: 74