دانلود مقاله و خرید ترجمه:بازی وارسازی برای توانمندسازی آموزش امنیت اطلاعات - 2017
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

با سلام خدمت کاربران عزیز، به اطلاع می رساند ترجمه مقالاتی که سال انتشار آن ها زیر 2008 می باشد رایگان بوده و میتوانید با وارد شدن در صفحه جزییات مقاله به رایگان ترجمه را دانلود نمایید.

مقالات ترجمه شده آموزش الکترونیک ( e-learning )
  • Gamification to Empower Information Security Education بازی وارسازی برای توانمندسازی آموزش امنیت اطلاعات

    سال انتشار:

    2017


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    بازی وارسازی برای توانمندسازی آموزش امنیت اطلاعات


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Gamification to Empower Information Security Education


    منبع:

    GamiFIN Conference 2017, Pori, Finland, May 9-10, 2017


    نویسنده:

    Alessandra Antonaci, Roland Klemke, Christian M: Stracke, Marcus Specht


    چکیده انگلیسی:

    47% of the world population uses the internet daily, and access is growing also in less developed countries (LDCs). As a consequence, a total of almost 1 billion households in the world have internet access, of which 48 million belong from LDCs (ITU, 2016). A large proportion of internet users are teenagers, who often are not aware of all the risks related to sharing private information through the Internet using for instance social networks. This paper summarizes how much time students pass online, in what activities they prefer to be involved, which risks they are confronted with, and what can be done to reduce them. The solution we propose is an investment on the teacher level, recognized here as a key figure to be trained to become I (information) Secure Agent via an online course. The course will follow a gamified approach for empowering information security education. Our assumption is that gamification will have positive effects on participants’ engagement and goal achievement.
    Keywords: Gamification | Information Security | Teacher Training | Online Learning


    چکیده فارسی:

    ۴۷ درصد از مردم جهان روزانه از اینترنت استفاده می‌کنند و دسترسی کشورهای کمتر توسعه یافته ( در حال توسعه ) نیز در حال افزایش است . در نتیجه ، مجموعا ً ۱ میلیارد خانوار در جهان دسترسی به اینترنت دارند که ۴۸ میلیون آن متعلق به کشورهای کمتر توسعه یافته است ( ۲۰۱۶ ) ITU. بخش بزرگی از کاربران اینترنت نوجوانان هستند که اغلب از خطرات مرتبط با به اشتراک گذاری اطلاعات خصوصی از طریق اینترنت برای مثال شبکه‌های اجتماعی آگاه نیستند. این مقاله خلاصه ای از چگونگی گذراندن وقت دانش آموزان در اینترنت، در مورد فعالیت هایی که آنها ترجیح می دهند در آن فعالیت کنند، و آن چیزی که با آن مواجه می شوند خلاصه می شود، و اینکه چه کاری می توان برای کاهش آنها انجام داد. راه‌حل که ما پیشنهاد می‌کنیم ، سرمایه‌گذاری در سطح معلم است ، که در اینجا به عنوان یک شخصیت کلیدی شناخته می‌شود تا برای تبدیل شدن به یک عامل ایمن (اطلاعات) از طریق یک مسیر آنلاین آموزش داده شود. این دوره از ررویکردی بازی گونه ( gamified ) برای توانمند سازی آموزش امنیت اطلاعات پیروی خواهد کرد . فرض ما این است که بازی وارسازی (gamification) اثرات مثبتی بر تعامل و موفقیت شرکت کنندگان خواهد داشت.
    کلید واژه ها: بازی وارسازی (بازی گونه) | امنیت اطلاعات | آموزش معلمان | آموزش مجازی (آنلاین)


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 7
    تعداد صفحات فایل doc فارسی(با احتساب مراجع): 14

    وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    حجم فایل: 653 کیلوبایت


    قیمت: 25000 تومان    20000 تومان (20 % تخفیف)


    توضیحات اضافی:




اگر این مقاله را پسندیدید آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید (برای به اشتراک گذاری بر روی ایکن های زیر کلیک کنید)

تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
rss مقالات ترجمه شده rss مقالات انگلیسی rss کتاب های انگلیسی rss مقالات آموزشی
logo-samandehi