دانلود مقاله و خرید ترجمه:مقابله با استخراج خودخواهانه در بلاکچین - 2019
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

با سلام خدمت کاربران در صورتی که با خطای سیستم پرداخت بانکی مواجه شدید از طریق کارت به کارت (6037997535328901 بانک ملی ناصر خنجری ) مقاله خود را دریافت کنید (تا مشکل رفع گردد). 

مقالات ترجمه شده بلاکچین ( blockchain )
  • Countering Selfish Mining in Blockchains مقابله با استخراج خودخواهانه در بلاکچین

    دسته بندی:

    بلاکچین - blockchain


    سال انتشار:

    2019


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    مقابله با استخراج خودخواهانه در بلاکچین


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Countering Selfish Mining in Blockchains


    منبع:

    IEEE, 2019 International Conference on Computing, Networking and Communications (ICNC)


    نویسنده:

    Muhammad Saad Laurent Njilla Charles Kamhoua Aziz Mohaisen


    چکیده انگلیسی:

    Selfish mining is a well known vulnerability in blockchains exploited by miners to steal block rewards. In this paper, we explore a new form of selfish mining attack that guarantees high rewards with low cost. We show the feasibility of this attack facilitated by recent developments in blockchain technology opening new attack avenues. By outlining the limitations of existing countermeasures, we highlight a need for new defense strategies to counter this attack, and leverage key system parameters in blockchain applications to propose an algorithm that enforces fair mining. We use the expected transaction confirmation height and block publishing height to detect selfish mining behavior and develop a network-wide defense mechanism to disincentivize selfish miners. Our design involves a simple modifications to transactions’ data structure in order to obtain a “truth state” used to catch the selfish miners and prevent honest miners from losing block rewards.


    چکیده فارسی:

    استخراج خودخواهانه یک آسیب پذیری شناخته شده در زنجیره‌های بلوکی است که توسط ماینرها مورد سود استفاده قرار می‌گیرد تا جوایز بلوک‌ها را به سرقت ببرند. در این مقاله شکل جدیدd از حمله‌ی استخراج خودخواهانه را مورد بررسی قرار می‌دهیم که پاداش بالا با هزینه کم را تضمین می‌کند. ما نشان می‌دهیم که امکان پذیری این حملات با تحولات اخیر در زمینه‌ی فناوری زنجیره بلوکی تسهیل شده است و مسیرهای حمله‌ی جدیدی را ایجاد کرده است. با تشریح محدودیت‌های اقدامات متقابل موجود، نیاز به استراتژی‌های دفاعی جدید برای مقابله با این حمله را بررسی کردیم و پارامترهای اصلی سیستم در برنامه های زنجیره بلوکی را تنظیم کردیم تا الگوریتمی ارائه دهیم که استخراج منصفانه دارد. ما از ارتفاع تأیید معاملات مورد نیاز و ارتفاع انتشار بلوک برای تشخیص رفتار استخراج خودخواهانه استفاده می‌کنیم و یک مکانیزیم دفاعی گسترده‌ی شبکه‌ای ارائه می‌دهیم تا ماینرهای خودخواه را تفکیک کند. طراحی ما شامل تغییرات ساده در ساختار داده‌ی معاملات است تا یک «حالت درستی» را بدست دهد که با استفاده از آن می‌توان ماینرهای خودخواه را دستگیر کرد و مانع از آن شد که ماینرهای صادق، پاداش‌های بلوک را از دست بدهند.


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 5
    تعداد صفحات فایل doc فارسی(با احتساب مراجع): 17

    وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    حجم فایل: 341 کیلوبایت


    قیمت: 35100 تومان   


    توضیحات اضافی:




اگر این مقاله را پسندیدید آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید (برای به اشتراک گذاری بر روی ایکن های زیر کلیک کنید)

تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
rss مقالات ترجمه شده rss مقالات انگلیسی rss کتاب های انگلیسی rss مقالات آموزشی
logo-samandehi
بازدید امروز: 4137 :::::::: بازدید دیروز: 0 :::::::: بازدید کل: 4137 :::::::: افراد آنلاین: 74