دانلود مقاله و خرید ترجمه:بهینه‌سازی پایگاه داده برای کلود: که در آن هزینه‌ها، نتایج جزئی، و انتخاب مصرف‌کننده برآورده می‌شوند - 2015
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی 2

با سلام خدمت کاربران در صورتی که با خطای سیستم پرداخت بانکی مواجه شدید از طریق کارت به کارت (6037997535328901 بانک ملی ناصر خنجری ) مقاله خود را دریافت کنید (تا مشکل رفع گردد). 

مقالات ترجمه شده پایگاه داده ( Database )
  • Database Optimization for the Cloud: Where Costs, Partial Results, and Consumer Choice Meet بهینه‌سازی پایگاه داده برای کلود: که در آن هزینه‌ها، نتایج جزئی، و انتخاب مصرف‌کننده برآورده می‌شوند
    دانلود مقاله | مقاله انگلیسی رایگان | خرید ترجمه فارسی مقاله

    دسته بندی:

    پایگاه داده - Database


    سال انتشار:

    2015


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    بهینه‌سازی پایگاه داده برای کلود: که در آن هزینه‌ها، نتایج جزئی، و انتخاب مصرف‌کننده برآورده می‌شوند


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Database Optimization for the Cloud: Where Costs, Partial Results, and Consumer Choice Meet


    منبع:

    7th Biennial Conference on Innovative Data Systems Research (CIDR ‘15) January 4-7, 2015, Asilomar, California, USA


    نویسنده:

    Willis Lang, Rimma V. Nehme, Ian Rae Microsoft Gray Systems Lab


    چکیده انگلیسی:

    Database services in the cloud (DBaaS) allow users to convert the fixed costs of deploying and maintaining a database system to variable costs that are incurred in a pay-as-you-go manner. Considerable research focus has been given to the cost of the elasticity (of performance) and reliability of a DBaaS. This is because in the cloud, users are able to modulate these characteristics of a DBaaS by paying more or less to the provider. However, the one invariant has always been that the user will receive a complete and correct result. In this paper we consider another possibility; that users may be willing to accept different quality results from a DBaaS that aren’t complete and correct if the price is right. Recently, there has been research classifying “partial results” produced using incomplete input (due to failures) while processing a query. These classifications provide a broad and general way to understand a partial result using semantic guarantees that can be made about the result. In this paper, we consider a database system in the cloud that allows users to control the cost of a query by defining the sorts of partial results that are acceptable.


    چکیده فارسی:

    سرویس‌های پایگاه داده در کلود (BBaaS) به کاربران اجازه می‌دهند تا هزینه‌های ثبات توسعه و نگهداری از یک سیستم پایگاه داده را به هزینه‌های متغیری تبدیل کنند که به روش پراخت-به-اندازه‌ی-مصرف تحمیل می‌شوند. تحقیقات قابل توجهی بر روی هزینه‌ی قابلیت ارتجاعی (یا کارایی) و اتکاپذیری یک DBaaS انجام شده‌اند. این بدین دلیل است که در محیط کلود، کاربران قادر به تعدیل این ویژگی‌های مربوط به یک DBaaS با پرداخت هزینه‌ی بیش‌تر یا کم‌تر به ارائه دهنده، می‌باشند. امّا، چیزی که هیچ وقت تغییر نمی‌کند این است که کاربر همیشه یک نتیجه‌ی کامل و صحیح را دریافت خواهد کرد. در این مقاله ما احتمال دیگری را نیز در نظر می‌گیریم؛ احتمال این که کاربران ممکن است مایل به پذیرش نتایجی با کیفیت‌های متفاوت از یک DBaaS باشد که اگر هزینه مناسب نباشد، ممکن است این نتایج کامل یا صحیح نباشند. اخیرا، تحقیقاتی انجام شده است که "نتایج جزئی" تولید شده توسط ورودی ناقص (به دلیل شکست‌ها) را هنگام پردازش یک پرس‌وجو، کلاس‌بندی می‌کنند. این کلاس‌بندی یک روش وسیع و کلی برای درک یک نتیجه‌ی جزئی با استفاده از تضمین‌های معنایی که می‌توانند در مورد نتیجه ایجاد شوند، فراهم می‌کند. در این مقاله، یک سیستم پایگاه داده را در کلود در نظر می‌گیریم که به کاربران اجازه می‌دهد تا هزینه‌ی یک پرس‌وجو را با تعیین کردن ترتیب نتایج جزئی که قابل قبول هستند، کنترل کنند.


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 8
    تعداد صفحات فایل doc فارسی(با احتساب مراجع): 33

    وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    حجم فایل: 339 کیلوبایت


    قیمت: 36000 تومان   


    توضیحات اضافی:




اگر این مقاله را پسندیدید آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید (برای به اشتراک گذاری بر روی ایکن های زیر کلیک کنید)

تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
rss مقالات ترجمه شده rss مقالات انگلیسی rss کتاب های انگلیسی rss مقالات آموزشی
logo-samandehi
بازدید امروز: 2485 :::::::: بازدید دیروز: 3084 :::::::: بازدید کل: 5569 :::::::: افراد آنلاین: 48